לאחרונה, פייסבוק הוציאה כלים חדשים לפרסום במסנג'ר, החל ממודעות שפותחות שיחה עם העמוד, ועד למודעות שקופצות במסנגר בתור הודעה לכל מי שכבר דיבר עם העמוד. בשילוב עם צ'אט-בוט – כלי המודעות החדש יכול להיות כלי עוצמתי מאוד לעסקים בהבאת פנויות. מניסיון שלנו המודעות צ'אט מביאות הרבה פנויות בדגש על פנויות איכותיות, במדריך הקרוב אסביר איך לבנות את כל סוגי המודעות שקיימות היום למסנג'ר, כולל רימרקטינג למי שדיבר עם העמוד בצ'אט.
מודעות שמפנות למסנג'ר
מודעת מסנג'ר נראית כמו מודעה לאתר רק עם כפתור Message
איך בונים מודעות שמפנות למסנג'ר?
המודעה זמינה רק לניוזפייד
המודעות זמינות עם תמונות / וידאו ומצגות
בבנית המודעה בוחרים בMessenger ואז ב-Massage Text
יש הרבה כפתורי קריאה לפעולה, אני ממליץ להשאר עם השליחת הודעה בגלל שאנשים לא מבינים על מה הם לוחצים
יצירת מודעה מתקדמת – JSON
ניתן לבחור את התמונה, טקסט מתחת ומעל התמונה ולינק לאתר שלכם
ניתן לעשות טסט ולשלוח לכם את המודעה לדוגמא:
למי שיודע גם תיכנות – ניתן לייצר מודעות יותר מורכבות דרך JSON:
איך למדוד את הקמפיין?
באדס מנג'ר בוחרים Customize Columns ואז אפשר לראות כמה שיחות חדשות נוצרות וכמה עלתה לנו כל שיחה
מודעות ישירות במסנג'ר
בזמן יצירת מודעה, אם נבחר את ה-Messenger כמיקום נקבל Messenger Sponsored Messages
המודעה תעבוד רק למי שכבר היינו איתו בשיחה במסנג'ר
ניתן ליצור רק מודעת לינק עם תמונה:
המודעות לינק כוללות כפתור קריאה לפעולה, לינק והן קופצות למשתמש כהודעה חדשה במסנג'ר:
רימרקטינג למסנג'ר
תחת Audiences בוחרים Create Audience ואז Custom Audiance:
בוחרים בPage:
כלים עתידיים
פייסבוק הציגה היום פרסום במסך הבית של המסנג'ר
קצת עליי:
אור פיאלקוב – מנהל ובעלים של חברת הדיגיטל Fialkov Digital.
נשוי לענבל ואב לאיתמר, מומחה שיווק בפייסבוק. בחודש אפריל 2016, מחלקת פייסבוק העולמית לעסקים פרסמה קייס סטאדי שביצע עבור חברת ״תן ביס״ שהניב תוצאות מהפכניות בתחום הורדות האפליקציות, זה היה הקייס סטאדי הרביעי שפייסבוק פרסמה על לקוחות של Fialkov Digital. כותב מאמרים מקצועיים, יועץ ומלווה חברות גדולות בתחומי הפרסום במדיה הדיגיטלית.