logo

077-9978050

חידושים בפייסבוק – נובמבר 2016

נכתב ע"י: טל פורמן, מנהלת מחלקת קמפיינים ב"פיאלקוב דיגיטל"

רימרקטינג על בסיס אינטראקציה מהעמוד

אפשרות ליצור קהלים על בסיס אנשים שהיו באינטראקציה עם העמוד

  • אנשים שביקרו בעמוד
  • קהל שהיה מעורב בפוסטים
  • קהל שהקליק על כפתורי הנעה לפעולה
  • קהל ששלח הודעה פרטית לעמוד
  • קהל ששמר פוסט בעמוד
  • ניתן לבנות אח"כ לוקאלייק לקהלים אלו

remarketingpage remarketingpage2 remarketingpage3

 

מודעות ששולחות את הגולש לתוך המסנג'ר

  • בלחיצה על המודעה מועברים לתוך המסנג'ר לשיחה מול בית העסק.
  • ניתן ליצור טקסט שיופיע בתוך ההודעה- אפשר להיות יצירתי, לתת קוד קופון "אישי" וכו'

adtomessage

קניות דרך האינסטגרם

  • מעבר לקניה ישירה דרך תמונות של המוצרים
  • ניתן לתייג כמה מוצרים באותה תמונה

instagramshopping

פייסבוק לייב משתלטים על המסך

שידורי לייב משתלטים על המסך של הסמארטפון

  • תצוגה יותר אסתטית
  • תגובות גולשים עולות בלייב
  • החלקת המסך ימינה מעלימה את התגובות לתצוגה יותר "נקייה"

facebooklive

מודעות רימרקטינג דינמי בתחום התיירות

  • שואב נתוני טיסות ומלונות מהחיפוש שהגולש ביצע באתר
  • אפשרות קרוס סייל – הצעת מלונות עפ"י חיפוש הטיסות של הגולשים
  • הגדלת הROI ע"י שימוש מתקדם בנתונים – למשל פניה לזוגות שחיפשו מלון ל8 לילות מעל 3 פעמים בשבוע האחרון ועדיין לא סגרו
  • מיקסום הנתונים – נציע הצעות רלוונטיות לפי תאריכי חופשה ולא נכלול בטרגוט אנשים שתאריך הטיול שלהם עבר או שסגרו כבר טיסות ומלונות
  • יצירת מודעות אוטומטית ונוחה (כפי שאנו מכירים מהרימרקטינג הדינמי הקיים)

touristremarketing

איך מתחילים?

  • הטמעת פיקסלים באתר – 4 אירועי מעקב חובה: Search, view content, initiate checkout, purchase.
  • בניית קטלוג והעלתו – הקטלוג צריך לכלול פרטים כמו שם המלון, כתובת, דירוג כוכבים ועוד.
  • בניית מודעות

touristremarketing2

אינבוקס אחד – לכולם

דרך פשוטה יותר לנהל את האינטראקציה מול הגולשים ברשתות השונות – הכל מרוכז במקום אחד

  • כלי מעולה למנהלי קהילות
  • זמין דרך אפליקציית Page manager
  • הכל במקום אחד – תגובות פייסבוק, פוסטים על העמוד, תגובות באינסטגרם, ביקורות בעמוד (reviews) ועוד.

oneinboxforall

מטרה חדשה לקמפיין –  Reach

  • מיקסום הReach בזמן מוגבל
  • אפשרות לשים מגבלה על התדירות שאליה הקהל נחשף למסר
  • זמין בפייסבוק ובאינסטגרם
  • מומלץ להשתמש במטרה זו כאשר המדד להצלחה הוא הגעה לכמה שיותר אנשים בקהל היעד בתקופת זמן מוגדרת

reach reach2

מטרה חדשה לקמפיין – ביקור בחנות

  • גישור הפער בין עולם האונליין לאופליין
  • מתאים לעסקים עם מספר רב של סניפים
  • מודעות מבוססות מיקום ומכוונות לאנשים הקרובים לעסק
  • לחיצה על המודעה יכולה לתת הנחיות כיצד להגיע לבית העסק, ניתן גם ליצור קשר ישירות עם בית העסק

storevisit

storevisit2

Audience Network – יותר שליטה על מיקומים

  • חסימת קטגוריה – ניתן לעשות Exclude לקטגוריות רגישות – דייטינג, הימורים, פוליטיקה ועוד (יופיע בPlacement section)
  • בלוק ליסט – אפשרות להעלות דומיינים ו-App url שבהם לא רוצים להופיע (את הרשימה ניתן לעלות באמצעות הביזנס מנג'ר)

audiencenetwork

 

 

קצת עליי

מנהלת מחלקת הPPC בחברת Fialkov Digital15207943_10154684334753563_2053281043_n
גיקית אמיתית של העולם הדיגיטלי.
מומחית בקידום בפייסבוק ובגוגל עם דגש על עולם הPerformences ׁ(לידים, מכירות, התקנות ועוד),
בעלת ניסיון רב בניהול ובניית מאות קמפיינים בארץ ובחו"ל, כמו כן מייעצת ומעבירה הדרכות ליחידים ולחברות בתחום האונליין מרקטינג.
בעלת ידע נרחב בעולם האופטימיזציה לדפי נחיתה, אוהבת אתגרים מורכבים ואת עולם הE-commerce.

 

 

פוסטים נוספים:

פיאלקוב דיגיטל נותנת לכם עשרות אחוזי הנחה על כלים ומערכות חובה לשיווק דיגיטלי איכותי

נרשמים לניוזלטר של פיאלקוב דיגיטל ומקבלים ישירות למייל הנחות ומבצעים עבור כלים לשיווק דיגיטלי ואיקומרס, סדנאות מתקדמות בתחום הפרסום, קישורים לקידום אורגני ועוד!

להרשמה לניוזלטר:

spin-to-win
galgla