נכתב ע"י: טל פורמן, מנהלת מחלקת קמפיינים ב"פיאלקוב דיגיטל"
רימרקטינג על בסיס אינטראקציה מהעמוד
אפשרות ליצור קהלים על בסיס אנשים שהיו באינטראקציה עם העמוד
- אנשים שביקרו בעמוד
- קהל שהיה מעורב בפוסטים
- קהל שהקליק על כפתורי הנעה לפעולה
- קהל ששלח הודעה פרטית לעמוד
- קהל ששמר פוסט בעמוד
- ניתן לבנות אח"כ לוקאלייק לקהלים אלו
מודעות ששולחות את הגולש לתוך המסנג'ר
- בלחיצה על המודעה מועברים לתוך המסנג'ר לשיחה מול בית העסק.
- ניתן ליצור טקסט שיופיע בתוך ההודעה- אפשר להיות יצירתי, לתת קוד קופון "אישי" וכו'
קניות דרך האינסטגרם
- מעבר לקניה ישירה דרך תמונות של המוצרים
- ניתן לתייג כמה מוצרים באותה תמונה
פייסבוק לייב משתלטים על המסך
שידורי לייב משתלטים על המסך של הסמארטפון
- תצוגה יותר אסתטית
- תגובות גולשים עולות בלייב
- החלקת המסך ימינה מעלימה את התגובות לתצוגה יותר "נקייה"
מודעות רימרקטינג דינמי בתחום התיירות
- שואב נתוני טיסות ומלונות מהחיפוש שהגולש ביצע באתר
- אפשרות קרוס סייל – הצעת מלונות עפ"י חיפוש הטיסות של הגולשים
- הגדלת הROI ע"י שימוש מתקדם בנתונים – למשל פניה לזוגות שחיפשו מלון ל8 לילות מעל 3 פעמים בשבוע האחרון ועדיין לא סגרו
- מיקסום הנתונים – נציע הצעות רלוונטיות לפי תאריכי חופשה ולא נכלול בטרגוט אנשים שתאריך הטיול שלהם עבר או שסגרו כבר טיסות ומלונות
- יצירת מודעות אוטומטית ונוחה (כפי שאנו מכירים מהרימרקטינג הדינמי הקיים)
איך מתחילים?
- הטמעת פיקסלים באתר – 4 אירועי מעקב חובה: Search, view content, initiate checkout, purchase.
- בניית קטלוג והעלתו – הקטלוג צריך לכלול פרטים כמו שם המלון, כתובת, דירוג כוכבים ועוד.
- בניית מודעות
אינבוקס אחד – לכולם
דרך פשוטה יותר לנהל את האינטראקציה מול הגולשים ברשתות השונות – הכל מרוכז במקום אחד
- כלי מעולה למנהלי קהילות
- זמין דרך אפליקציית Page manager
- הכל במקום אחד – תגובות פייסבוק, פוסטים על העמוד, תגובות באינסטגרם, ביקורות בעמוד (reviews) ועוד.
מטרה חדשה לקמפיין – Reach
- מיקסום הReach בזמן מוגבל
- אפשרות לשים מגבלה על התדירות שאליה הקהל נחשף למסר
- זמין בפייסבוק ובאינסטגרם
- מומלץ להשתמש במטרה זו כאשר המדד להצלחה הוא הגעה לכמה שיותר אנשים בקהל היעד בתקופת זמן מוגדרת
מטרה חדשה לקמפיין – ביקור בחנות
- גישור הפער בין עולם האונליין לאופליין
- מתאים לעסקים עם מספר רב של סניפים
- מודעות מבוססות מיקום ומכוונות לאנשים הקרובים לעסק
- לחיצה על המודעה יכולה לתת הנחיות כיצד להגיע לבית העסק, ניתן גם ליצור קשר ישירות עם בית העסק
Audience Network – יותר שליטה על מיקומים
- חסימת קטגוריה – ניתן לעשות Exclude לקטגוריות רגישות – דייטינג, הימורים, פוליטיקה ועוד (יופיע בPlacement section)
- בלוק ליסט – אפשרות להעלות דומיינים ו-App url שבהם לא רוצים להופיע (את הרשימה ניתן לעלות באמצעות הביזנס מנג'ר)
קצת עליי
מנהלת מחלקת הPPC בחברת Fialkov Digital
גיקית אמיתית של העולם הדיגיטלי.
מומחית בקידום בפייסבוק ובגוגל עם דגש על עולם הPerformences ׁ(לידים, מכירות, התקנות ועוד),
בעלת ניסיון רב בניהול ובניית מאות קמפיינים בארץ ובחו"ל, כמו כן מייעצת ומעבירה הדרכות ליחידים ולחברות בתחום האונליין מרקטינג.
בעלת ידע נרחב בעולם האופטימיזציה לדפי נחיתה, אוהבת אתגרים מורכבים ואת עולם הE-commerce.